keskiviikko 19. helmikuuta 2014

Hääasuste

Oon piiiitkäään katsellut tätä JenJenHousen pukua, jotenkin niin yksinkertaisen kaunis, pienellä laahuksella ja koristuksella. Selän nyörityksen mä vaihtaisin mustaan. Musta on se mun väri! <3




Jos mä päädyn (todennäköisesti) ostamaan tämän puvun, niin tosiaan se selän nyöritys menee vaihtoon.

FB:n hääkirpputorillakin olisi tosi ihana puku, minkä haluaisin.. Mutta... :D

Hääkengät tulee olla matalakorkoisest tai ballerinat. Mustana nekin. 

Toki haluaisin vähän korkeammat kengät, mutta mies jää muuten lyhkäseksi mun rinnalla.. :D Varmasti ihan hyvä vaan matalemmilla kengillä, niin jaksaa koko päivän niillä seistä, eikä niin väsy jalat.


Tässä vähän kenkä ehdotuksia:


Muistakaahan, kengät siis MUSTANA! ;)



Sukkanauhakin löytyi tässä etsiessä..

Musta/lila/valkoinen teema näkyy myös niissä, yhdessä paketissa 2 sukkanauhaa. Toinen on heitto sukkanauha! :P







Hääkampaukseni olisi jotain tälläistä:





Tiaraa unohtamatta:










Olikohan siinä kaikki, meikkejä ja kynsiä lukuunottamatta!? 
Hyvää yötä.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit! :)